Najčastejšie otázky a dotazy nájdete v tejto sekcii

Často Kladené Otázky

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Ak je produkt, o ktorý máte záujem vypredaný, môžete zažiadať o zaslanie informácie o jeho dodaní na sklad. Použite Wishlist. Táto možnosť je dostupná priamo pri produkte. Znamená to, že keď daný produkt príde na sklad, príde Vám informačný e-mail. Taktiež pri každom produkte, ktorý je nedostupný môžete vidieť dátum naskladnenia, teda dátum, kedy bude produkt opäť v ponuke.

Jedná sa o problém vyskytujúci sa u niektorých prehliadačov (napr. Google Chrome, Opera). Je potrebné vymazať medzipamäť prehliadača a odstrániť cookies.

Návod, ako to previesť pre Google Chrome nájdete tu a pre Operu tu. V prípade, že to nepomôže, neváhajte nás kontaktovať.

Áno. Momentálne máme skalné predajne na východnom Slovensku v Stropkove a Svidníku. Veríme, že ďalšie predajne čoskoro pribudnú možno aj vo Vašom meste.

Na našej stránke môžete nájsť detaily oboch predajní ako sa k nám dostať a kde si tovar môžete kúpiť priamo v skalnej predajni FashionArea.

Náš eShop FASHIONAREA.SK ponúka zákazníkom nákup s registráciou, ale aj bez registrácie a preto máme riešenia dve.

Ak ste registrovaný zákazník, v sekcii objednávky uvidíte, či bola objednávka prijatá v poriadku. Ak nie ste registrovaný zákazník, kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky a my Vám s radosťou pomôžeme a ak niekde nastala chybička odstránime ju.

Náš eShop FASHIONAREA.SK ponúka stálim zákazníkom možnosť nakupovať s výhodami, zľavami, bónusmi …stále s niečím EXTRA .—-

Špeciálne zľavy pre veľkoobchod poskytnujeme v rámci programu FashionArea Extra. Viac informácii nájdete na www.fashionarea.sk/program-faextra

DODACIE INFORMÁCIE

V prípade voľby osobného odberu je potrebné počkať na potvrdzujúci e-mail o tom, že je Vaša objednávka pripravená na odovzdanie. Vyzdvihnúť si ju môžete v Stropkove a vo Svidníku a to konkrétne na adresách Sov. Hrdinov 106, Svidník. Hlavná 52, 09101 Stropkov, spraviť tak môžete každý pracovný deň v čase od 09:00 do 17:00 h. Tovar podľa Vašej spravy v objednávke dodáme na Vami zadanú predajňu ak by sa náhodou nenachádzal skladom v jednej z nich, ale v druhej áno.

Rýchlosť spracovania objednávky závisí na spôsobe platby, ktorý si zvolíte. V prípade dobierky je objednávka zasielaná 2. triedou, teda doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od dňa odoslania. 1. triedou sú zasielané objednávky, ktoré sú zaplatené prevodom na účet alebo kartou online cez platobnú bránu.

V prípade platby prevodom na účet sa doba dodania môže predĺžiť, keďže objednávku posielame až po pripísaní platby na náš účet. V prípade využitia služby Kuriér je objednávka, ktorá bola vytvorená do 15:30, z pravidla doručená nasledujúci pracovný deň.

INFORMÁCIE O PLATBÁCH

Za Vašu objednávku môžete u nás zaplatiť 4 spôsobmi – platbou vopred na účet, platobnou kartou alebo dobierkou – pri prevzatí objednávky.

Bližšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba